Посилено вимоги до захисних механізмів, що запобігають відхиленню рівня кабіни від рівня місця посадки. Крім того, вимоги щодо захисту від перевищення швидкості кабіни, що піднімається, були розширені для рятувальних операцій. У KONE вже є доступні рішення ліфтів, які включають стандартні функції усунення ненавмисного руху кабіни шляхом автоматизованого щоденного тестування, а також функції, які запобігають ризику неконтрольованого руху під час підйому кабіни.
Дані норми вимагають наявність у ліфтах світлової завіси (система безконтактного виявлення) щоб зменшити ризик удару пасажирів дверима під час входу або виходу з кабіни. Система запобігає зачиненню дверей якщо у дверному отворі виявлено перешкоду. Механізми на основі фотоелементів не відповідають стандартам.
Ліфти повинні мати механізм блокування дверей кабіни, який запобігає відкриванню їх зсередини, коли кабіна знаходиться за межами зони висадки, тобто коли вона не знаходиться в безпосередній близькості до дверей шахти. Мета вимоги - запобігти випадковому падінню пасажирів у шахту ліфта під час спроби вилізти з ліфта, що зупинився. KONE має цей тип механізму для всіх своїх ліфтових рішень.
У EN 81-20 оновлено вимоги до матеріалів, які використовуються для підлоги, стін і стелі кабіни. Ці матеріали повинні відповідати суворішим вимогам класифікації вогнестійкості згідно з EN 13501-1. Мінімальні класи наведені нижче, де C і Cfl відносяться до класифікації «реакція на вогонь», а s і d відносяться до класифікації матеріалів щодо диму та утворення горючих крапель/частинок відповідно.
Стандарт EN 81-20 містить вимоги до міцності стінок, дверей кабіни та дверей шахти. Двері повинні мати фіксатори, щоб утримувати дверні панелі на місці у разі несправності основних напрямних елементів. Двері кабіни та шахти також повинні витримувати силу удару, еквівалентну удару людини, яка стикається з дверима на швидкості бігу. Вимоги до міцності стінок кабіни такі, що вони мають бути здатні протистояти силі, еквівалентній силі поштовху людини.
Стандарт EN 81-20 вимагає вищого рівня освітлення для купе кабіни та шахти з метою підвищення доступності та безпеки пасажирів. Внутрішнє освітлення має забезпечувати інтенсивність 100 люкс, а аварійне освітлення всередині кабіни — 5 люкс протягом однієї години. Щоб підвищити безпеку сервісних техніків, нові вимоги до аварійного освітлення на даху кабіни тепер також становлять 5 люкс протягом однієї години. Вимоги до освітлення шахти такі:
Стандарт EN 81-20 містить низку вимог, спрямованих на те, щоб зробити доступ до машинного відділення ліфта та роботу в приямку безпечнішими для сервісних техніків. Допоміжні засоби, такі як драбини, тепер мають визначені вимоги до розмірів, міцності та розташування. Вимоги до доступу у приямки глибше 2.5 м тепер суворіші, і в них можуть знадобитися двері для доступу.
Стандарт також вимагає, щоб пульт керування був розташований у приямку, щоб технікам не доводилося використовувати драбини або табурети, щоб дістатися до компонентів під кабіною. Пульт керування повинен розташовуватися поблизу зони безпеки приямка. Поза межами шахти також має бути функція скидання.
Стандарт EN 81-20 вимагає наявність оглядових дверей замість «сервісних люків» для безпечного та легкого доступу технікам. Вимоги до цих дверей наступні:
Оновлений стандарт також вимагає, щоб противага була оснащена уловлювачем у випадках, коли під приямком є приміщення в яких можуть знаходитись люди. Наприклад, якщо приямок розташований над гаражем або підвальним складським приміщенням.
Стандарт EN 81-20 вимагає наявність оглядових дверей замість «сервісних люків» для безпечного та легкого доступу технікам. Вимоги до цих дверей наступні:
Оновлений стандарт також вимагає, щоб противага була оснащена уловлювачем у випадках, коли під приямком є приміщення в яких можуть знаходитись люди. Наприклад, якщо приямок розташований над гаражем або підвальним складським приміщенням.
Збільшено вимоги до об’ємів безпечних зон у приямку та на даху кабіни, а саме:
Стандарт EN 81-20 вимагає, щоб посадкові двері, які забезпечують доступ до приямку, могли відкриватися зсередини, для можливості вийти з шахти ліфта, навіть якщо дані двері були закриті.
Огорожа на даху кабіни ліфта має визначені вимоги до міцності та оновлені вимоги до її висоти. Вони були введені, щоб зменшити ризик падіння техніків у шахту під час роботи на даху кабіни. Нові вимоги такі:
Будь-який горизонтальний виступ зі стіни в шахту, або горизонтальна балка шириною понад 150 мм, включно з розділовими балками, повинна бути захищена так, щоб людина не могла стояти на ній, за винятком випадків, коли доступ перешкоджає огорожа на даху кабіни, яка відповідає вимогам, зазначеним вище. Цей виняток не поширюється на виступи навколо приямка, наприклад у випадку із частково закритою шахтою ліфта.
Стандарт EN 81-20 має деякі вимоги, які повинен виконувати проектувальник будівель. Усі ці вимоги стосуються шахти ліфта та полягають у наступному: ■